Marokko-motortrip.reismee.nl

Dag 22: weer thuis!! (569 / 8255 km)

Gisteren te moe en te blij om nog een stukje voor deze site te schrijven, maar jullie hebben het vast al begrepen: we hebben het gered en zijn weer thuis!. Dit alles zonder ongelukken en met alleen wat vage lichamelijke klachten. De rit gisteren leek vooraf op papier mee te vallen, echter we hebben niet op papier maar door de kou en regen gereden. Het viel niet mee. Het voelde helemaal als de spreekwoordelijke laatste loodjes. Trillend van de kou stuurden we Arnhem binnen en het duurde best nog even voordat de pijn en kou uit ons lijf vertrokken was.

Al met al hebben we zo'n 8255 km gereden hebben. Het was erg vermoeiend, maar bovenal FANTASTISCH!!!

Iedereen heel erg bedankt voor het mee reizen. Ons dagelijks ritueel bestond uiteraard uit de dagvulling, maar aansluitend zochten we direct naar een internetcafe waar we gelijk gingen kijken of er reacties op de site waren gezet: en altijd was dat het geval! Erg leuk te merken dat jullie ons volgden.

Het is goed om weer thuis te zijn met al ons comfort. De vele honderden foto's sorteren we nu en ik merk dat deze de reis voor ons keer op keer zullen laten herbeleven.

Als jullie vragen hebben over de reis of zelf iets in deze richting willen doen: vraag ons gerust!

We komen nog met een laatste evaluatie van de reis ter afsluiting van deze site.

Hartelijke groet: Peter en Jes

Peter en Zineb

Welkom thuis mannen! Jullie zullen het warme Marokko nu al wel missen. Volgende keer weer welkom!
Groeten van Peter en Zineb in Ouarzazate.

Olaf van den Berg

Hoi Peter en Jes,

'Jammer' dat jullie weer thuis zijn. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Super
Welcome home

gerard ketelaar

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Wat een mooie ervaring en leuk om zo met jullie mee te reizen.
vg
Gerard