Marokko-motortrip.reismee.nl

Dag 19: Guadalajara (510 / 6442 km)

In Loja hebben we inderdaad overwogen naar Granada te gaan, maar toch maar er van afgezien.

We gaan een paar lange reisdagen tegemoet en de ontberingen dienen zich al aan. Kou, wind, snotteren, maar nog droog.

We wilden bij Loja niet weer de snelweg op en kozen een hazenpad naar het noorden tot Jean.

Daarom maar even geen Granada.Dat staat er al even en zal er nog wel een tijdje staan.

Prachtige omgeving en zonnig weer.

Maar Jes was zo onfortuinlijk van het asfalt af te sturen en onder een olijfboom tot stilstand te komen. Een heftig stukje off road. De motor lag op de grond, Peter in geen velden en wegen te zien )(dacht dat ik een fotootje aan het maken was - maar juist dat vergeten..)

Enkele passanten hebben geholpen de motor weer overeind te trekken. Gelukkig niets beschadigd of verwond. Maar wel even schrikken.

In Jean de snelweg weer gevolgd tot Aranjuez, waar we op de heenweg overnacht hadden, maar nu doorgereden naar dat onmogelijke plaatsje, ik spel: G-U-A-D-A-L-A-J-A-R-A.

Verkleumd en rillerig zochten we weer een 2-sterrenhotel (een voor Peter en een voor Jes) en ene internetcafe.

Dat wordt afzien de komende dagen......

En jullie maken ons ook niet vrolijk met de weersberichten....

Annick en Maartje

Hee, dat klinkt niet als voorheen! Jes hield nooit van olijven, maar als hij ze dan toch zo aantrekkelijk gaat vinden dat hij er naartoe stuurt, is verdacht... Heftig. Gelukkig was er (kennelijk) geen vangrail.
Even een warm hart onder de riem:
Doel 1 is om heelhuids terug te komen.
Doel 2 is tot de laatste km te genieten.
Doel 3 (met stip) is om dit zo voor elkaar te krijgen dat je je niet alsnog op vrijdagochtend ziek moet melden omdat je de spaanse griep (of een olijfboom) hebt gevat. Rustig aan, en rap een beetje, guys! Net als Granada blijven wij, en NL in het algemeen, ook nog wel even staan hoor!
Je mag afzien, maar met mate.
Zo. Genoeg van dat belerende.
Hou je taai, jippie jippie jee! We denken allemaal aan jullie!

Chris

Ja, ja, de bekende laatste loodjes. Blijf opgewekt en take it easy. Ga niet over je eigen grenzen maar uitsluitend die van Frankrijk, Belgie en Nederland. Het is geen race, wel een uitdaging om heelhuids en happy thuis te komen. Maak voldoende stops. Het weer wordt alleen maar beter, sneeuw en nachtvorst verdwijnen.

ma/Joke

Doordat mijn pc het een opaar dagen af liet weten de laatste dagen gemist. Krijg nu toch de indruk dat jullie verlangen naar huis. Per slot is dat waar het allemaal om ging al geweest en de spanning er af. Hou het nog even vol jongens en neem geen risico's! De verhalen en foto's waren tof en ik heb er heel erg van genoten en zal het gaan missen. Bedankt voor al die mooie spannende dagen!!! Hoop gauw je persoonlijke verslag te horen Peet. Doe rustig aan en probeer nog een beetje te genieten. Het weekend kunnen jullie uitrusten. Liefs, ma/Joke

Quirine

Heee peter en jes!
papa je klonk niet zo blij vandaag aan de telefoon! missen jullie nederland?
nouu die laatste paar daagjes moet nog wel lukken denk ik!
Nog veel plezier en tot donderdag!
Liefs